DET GÖR INTE ONT NÄR KICKEN SKALLAR






















(en bebisbild på min bästa vän niki, hoppas det är okej att du nu är spritt språngande naken ute på min blogg, vill bara säga att du är den vackraste jag vet och att jag älskar dig .)

You all alright my lovers?

Jag mår fint, finare än någonsin. Trots hemskt väder och groteskt mycket plugg. Jag tycker om att leva just nu. Och om precis en vacka blir jag sexton år. Och om precis en vecka ser jag del ett av den sista harry potter filmen. Och jag är så exalterad att jag knappt vet vad jag ska göra.

Men nu - nu ska jag sova för att orka upp imorgon.

Mina vänner är de finaste som finns, tack för att ni orkar med mig när jag är ett åskmoln.

Hej och kram.

Kommentarer
Postat av: sofia

svarrrr: åhmehhn tack tack tack! för dina fina kommentarer. puss

2010-11-14 @ 19:34:54
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: ia

Åh, underbara bilder.

2010-11-18 @ 11:03:50
URL: http://makethemwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0