SEGERTÅGET


Mors!
Snabbt inlägg.
Jag har ont överallt, har ingen talförmåga och har ett konstant beat inuti mitt huvud. Men jag är så överlycklig att det inte finns. Emmaboda överträffade alla förhoppningar. Det var helt galet fantastiskt.
Cut copy, crystal castles, wavves, crookers, johnossi, hästpojken, digitalism, maskinen, radio dept, kapten röd, billie the visions and the dancers, i'm from barcelona, parken, hoffmaestro, deportees, breakbot, rex the dog, mickey moonlight, mrtm sthlm beat, makthaverskan, easy, trummor och orgel, bye bye bicycle, kalle baah, mustard pimp, andreas grega och babian hann vi med. Om inte fler! Och det känns i hela kroppen, och det känns i hela hjärtat, och det var värt varenda krona.
Nu ska jag sova. Det blev ju inte så mycket sånt! Ha det väldigt fint. Det ska jag!

Kommentarer
Postat av: emmylinnea

det var verkligen inte töntigt och det finns absolut inget som gör mig så glad! tack finis, hoppas du hade världens bästa festival!

2010-08-01 @ 20:18:46
URL: http://djungeltrumman.se/emmylinnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0