HELLO BIG WORLD


Hola chicas. Flyer livet på som vanligt? Hoppas det! Igår kom jag, mamma och pappa hem från Falun. Där vi har lämnat min fina bror Jack, i sitt nuvarande hem. Han ska börja på Faluns Musikkonservatorie, och gå där i ett helt år. Ett helt år utan honom, jag vet inte riktigt hur jag ska klara det, men jag är verkligen hur jävla stolt som helst över honom. Och jag vet att han kommer komma väldigt långt med sin sångröst och sina andra, så många talanger.

Nu sitter jag vid min nya dator som jag ska ha tillfälligt eftersom min vanliga dator har fått massa virus i sig och helt enkelt inte vill starta sig. Jag ska förmodligen (när jag har råd vill säga heheheeehöä) köpa mig en sprillans ny bärbar dator. We'll see, we'll see.

På måndag vänner, börjar jag och min kära vän josefin(klick) på Hvitfeldtska, linje musik-estet och jag är väldigt spänd och peppad. Hela skolstarten börjar med ett 3dagars läger med både 1orna och 2orna. Jag brukar vanligtvis avsky sånna "get-to-know-eachother-läger" men vad min bror har berättat, var detta läger väldigt kul. Min bror gick också på hvit förstår ni! I vilket fall som helst, så berättade han att dom spelar mycketmycketmycket musik och dansar och har sig. Så, ja! Jag ser fram emot det.

Jag har inte riiiiktigt lärt mig den här datorn än så jag är inte riiiiktigt hundra på hur man laddar in bilder osv. Men vi får se om det dyker upp några bilder snart ifrån min Falun-tripp!

Ha det riktigt bra så länge. Vi hörs. Peace out!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad jag önskar att jag också var peppad på att börja gymnasiet. Men det är jag inte.



Puss på dig, fina.

2010-08-18 @ 12:13:31
URL: http://fightthefight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0