THREE LITTLE BIRDS


Okay, let's come clean. Jag kommer inte att ha råd med en dator på en jävla lång tid. Pity! Och den här gamla datorn är alldeles för trött och seg för att kunna ladda upp stora bilder m.m. Så jag har en tråkig nyhet, jag kommer att ta en liten bloggpaus. Bildmässigt! Tills dess att jag har fått en ny dator eller att min gamla dator fixar sig så blir det inga bilder här. Kanhända att jag då och då lägger upp några gamla bilder, lite favorit i repris, heh. Men vi får se hur det blir med den saken. Jag kommer iallafall hålla er skriftligt uppdaterade, det lovar jag. Kanske är det tråkigare än bilder men det får ni helt enkelt leva med lads.

Nu ska jag strax försvinna in till stan för att träffa clara och stina och kanske ella och vera. Meeeeen, ha det fint.
Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0